H5P - תכנות ללא מתכנתים

אור דניאל

על הסדנה:

מהפכת הקוד החופשי משנה את העולם מבלי שידעתם. מאות כלים טכנולוגיים המפותחים על ידי קהילות של מתכנתים ומשודרגות מדי יום בחינם. אנו נלמד וניישם איך להשתמש בכלי הייחודי הנקרא H5P. כלי המכיל עשרות אפשרויות להפוך כל למידה לאינטראקטיבית.H5P מבוסס HTML, חינמי, קוד פתוח. גם אם אתם לא יודעים לתכנת שורה אחת של קוד, בעזרת H5P תוכלו לייצר, להטמיע ולהשתמש בעשרות כלים ייחודים ללמידה אינטראקטיבית בארגון שלכם בקלות – מחר בבוקר.

למי מיועדת הסדנה?

כל מי שרוצה להכיר כלים חינמיים, לייצר תוכן אינטראקטיבי - לשיעור אונליין, לשיעור פרונטלי, לפרזנטציה, לאתר/למערכת ניהול למידה ועוד, עם קוד חופשי. לא צריך לדעת לתכנת!

איזה רקע קודם נדרש?

לא נדרש, כל אחד יכול.

בסוף הסדנה הלומדים יהיו מסוגלים:

  • לעבוד בצורה מלאה עם H5P
  • לבנות סוגים שונים של תכנים אינטראקטיביים
  • להטמיע את התכנים באתר/מערכת למידה שלכם

על המרצה:

אור דניאל הוא חדשן למידה וחוקר טכנולוגיות למידה. בהשכלתו בעל תואר שני בטכנולוגיות למידה, מפתח הדרכה, בעל תעודת הוראה ואוטודידקט מושבע. מאמין גדול בחינוך ובלמידה באמצעות טכנולוגיה. בעברו ניסיון רב בהדרכה, ניהול מרכז יזמות חברתית-עסקית, ניהול ארצי של תכניות רובוטיקה של הטכניון ופיתוח הדרכה בארגון בטחוני גדול. מייסד אתר LearnTech.co.il המכיל מאות כלים טכנולוגיים, שייעודו לקדם שימוש בטכנולוגיות למידה שונות עבור אנשים וארגונים.